Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens zijn:

- Website: https://printoid.nl/
- E-mail: info@printoid.nl
- Kantoor / Klantenservice: +31 6 58 88 71 11
- Bereikbaarheid: ma t/m vr 09.00 – 17.00 uur

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Retourneren kan onder de volgende voorwaarden:

- Wij ontvangen uw retour graag binnen 5 dagen nadat u uw bestelling heeft ontvangen.
- U heeft het recht om binnen een termijn van 5 werkdagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, het goed in bezit heeft gekregen de overeenkomst te herroepen, mits u de producten niet geopend heeft en een bewijs van aankoop kan overhandigen (zoals de factuur). Onze producten worden namelijk om hygiënische en gezondheidsredenen verzegeld verzonden. Indien de verzegel verbroken is, kunt u dit niet meer retourneren en vervalt het recht van terugbetaling.
- Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Neem eerst contact met ons op.
- Artikelen kunnen niet worden geruild. Indien u een ander product wenst, kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Mocht u bepaalde artikelen willen behouden en slechts een deel van de bestelling willen annuleren, dan worden de verzendkosten niet vergoed.
- Artikelen kunnen uitsluitend ongebruikt en in onbeschadigde verpakking geretourneerd worden.
- Zorg ervoor dat u de zending stevig verpakt en bij voorkeur in de originele verzendverpakking.
- Let op: risico's en kosten m.b.t. een retourzending zijn voor uw eigen rekening. Wij raden u dan ook aan uw pakket met een track & trace-code te versturen en deze code goed te bewaren.

Retourbetalingen en kosten:

Printoid brengt geen kosten in rekening wanneer een zending wordt geretourneerd. Wel wordt na ontvangst van de retourzending de zending gecontroleerd. Als de goederen of de verpakking incompleet of beschadigd zijn, zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht aan de koper. Deze kosten worden dan in mindering gebracht op het te restitueren bedrag. Restitutie van het orderbedrag geschiedt binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending en is alleen mogelijk via een bancaire of girale overboeking. Indien een bestelling niet binnen 30 dagen na bestelling bij de koper is afgeleverd, heeft de koper het recht de bestelling te annuleren. Dit geldt niet wanneer er afwijkende levertijden zijn besproken.

Printoid
Antwoordt doorgaans binnen een uur

Printoid
Hallo daar 👋

Wilt u meer informatie over Printoid, schrijf ons dan ✍️
×
Hulp nodig?